top of page
  • Foto van schrijverNext to cancer

Yesss mijn rijbewijs!

Bijgewerkt op: 31 okt. 2020

Hoi,

Leuk dat je mijn blog leest!


Vandaag geef ik een korte update over mijn dag omdat ik vandaag iets heel leuks heb opgehaald.

Ik zocht een toepasselijk quote bij deze dag en die heb ik gevonden, namelijk: “Straight roads do not make skilful drivers.” – Paulo Coelho

De reden dat deze quote bij vandaag past is omdat ik vandaag (na bijna 3 weken wachten) mijn rijbewijs heb opgehaald en ik dus officieel de weg op mag (yay). Ik heb vandaag ook al een stukje gereden en ondanks dat het soms niet zo soepel verliep ben ik wel enorm blij met mijn rijbewijs. Ik kan nu eindelijk mijn ouders wat meer ontlasten in het vervoer van mijn zusje. Doordat ik zo graag mijn ouders wou helpen creëerde ik voor mijzelf een grote druk om zo snel mogelijk mijn rijbewijs te halen en ondanks dat het de eerste keer niet lukte ben ik nu mega trots.

Na dat ik vanmiddag een stukje ben gaan rijden heb ik ook nog wat pakketjes opgehaald die ik had besteld voor mijn vakantie. Ik heb mijn koffer nog wat verder ingepakt want ik ga maandag op vakantie en ik weet dat als ik niet op tijd begin ik de dag van te voren heel veel stress ga krijgen.


Morgen ga ik proberen een blog online te zetten over de vorm van leukemie die mijn zusje heeft en hoe de verdere behandeling gaat zijn.

Bedankt voor het lezen en een fijne dag nog!

Liefs Lisa

5 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page