top of page
  • Foto van schrijverNext to cancer

Wow! Corona!

Bijgewerkt op: 31 okt. 2020

Hoi!


Wow, wat een intense afgelopen 2 weken heb ik gehad zeg! Ik ben 10 Augustus teruggekomen van mijn vakantie en vervolgens op 16 Augustus positief getest op het COVID-19 (corona) virus. Ondanks dat ik altijd mega voorzichtig ben geweest (juist ook tijdens mijn vakantie) heb ik het helaas toch als souvenir meegenomen vanuit vakantie.\


Ik begon donderdag de 13e een beetje klachten te krijgen waarna ik heb besloten mij de dag erna te laten testen. Vanwege de weerstand van mijn zusje ben ik toen meteen in quarantaine gegaan op mijn kamer, waar ik nu nog steeds in quarantaine zit. Alhoewel ik zelf nooit echt bang ben geweest voor het virus vond ik het met mijn zusje natuurlijk wel een stuk enger. Nu ongeveer een week later zijn helaas mijn andere zusje en moeder wel besmet maar mijn zusje met leukemie heeft gelukkig niks en mijn vader is ook (tot nu toe) gespaard gebleven! Als je met zijn vijven in een huis woont is het ook bijna niet te voorkomen dat je elkaar aansteekt maar gelukkig hebben wij van mijn zusje haar artsen vernomen dat corona bij haar niet erger zou uitpakken dan corona bij een ander kind van haar leeftijd. Dit stelt dus wel gerust!


Ik voelde me aan het begin heel schuldig over het mee brengen van het virus. Maar nu na een week besef ik me wel dat het bijna overal kan gebeuren en dat ik niet voorzichtiger heb kunnen zijn dan ik al ben geweest. Ik hoop nu vooral dat de klachten van mij, mijn zusje en moeder snel weggaan zodat we snel weer naar buiten kunnen en kunnen helpen. De zorg voor mijn zusje komt nu voornamelijk op mijn vader neer dus ik zou het echt heel fijn vinden als we weer (op minder dan 1,5 meter) bij elkaar in de buurt mogen komen.


Dit is helaas ook de reden dat ik nog geen nieuwe blogpost online had gezet omdat ik vrijwel de hele dag slaap en geen energie had om een nieuwe blog te schrijven. Ik voel me sinds vandaag gelukkig een stuk beter dus ik kan eindelijk weer verder met mijn blogs :)


Bedankt voor het lezen en tot snel!


Liefs Lisa

9 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page