top of page
  • Foto van schrijverNext to cancer

Ik ga op vakantie

Bijgewerkt op: 31 okt. 2020

Hoi!

Morgen is de dag dat ik op vakantie ga voor 2 weken. Ik vind het aan de ene kant heel spannend maar aan de andere kant ook ontzettend leuk natuurlijk. In mijn vorige blog legde ik al kort uit dat ik het heel lastig vindt om weg te gaan omdat ik het gevoel heb dat ik mijn familie en zusje dan in de steek laat. Aan de andere kant heb ik deze ontspanning echt nodig vanwege de hectische tijd die is geweest maar ook ter voorbereiding van een zware tijd die nog gaat komen. Ik zit continue in een twee strijd tussen schuldgevoelens en enthousiasme, hierdoor heb ik erg veel stress. Gelukkig ga ik niet alleen op vakantie maar samen met mijn vriend, hij snapt mij altijd heel goed dus ik ben blij dat ik altijd op zijn steun kan rekenen als ik mij schuldig of rot voel.

De komende twee weken zal ik dus niet standaard elke dag een blog posten. Ik zal sowieso 1x per week een blog posten en als ik wat meer tijd heb dan wat vaker. Ik vind het heel jammer dat ik wat minder kan bloggen omdat ik de afgelopen 1,5 week als erg fijn heb ervaren. Desondanks wil ik mezelf geen druk opleggen om elke dag een blog online te doen. Dan ga ik het afraffelen en dat is voor jullie ook helemaal niet leuk om te lezen. Omdat Instagram wat makkelijker is te onderhouden vanaf mijn telefoon zal ik daarop juist wat actiever zijn met korte blogposts.

Tot snel!

Liefs Lisa

6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page