top of page
  • Foto van schrijverNext to cancer

Ik ben weer thuis!

Bijgewerkt op: 31 okt. 2020

Hoihoi!


Daar ben ik weer hoor, terug van weggeweest! Ik ben afgelopen maandag 10 Augustus teruggekomen van mijn heerlijke twee weekse vakantie samen met mijn vriend. Het was echt een geweldige vakantie waar ik heerlijk tot rust ben gekomen. Soms had ik het best lastig en merkte ik dat ik mijn zusjes en ouders erg miste maar ik heb me er toch over heen gezet en geprobeerd om zoveel mogelijk te genieten. En dat is gelukt hoor! Ik ben weer helemaal opgeladen en kan er weer voor lange tijd tegenaan met de nieuwe energie die ik heb gekregen.


Terwijl ik op vakantie was ging het leven met kanker bij mijn zusjes en ouders thuis natuurlijk ook gewoon door. Gelukkig zijn er in de tussentijd geen ernstige dingen gebeurd en hoefde mijn zusje alleen naar het ziekenhuis voor een bloedtransfusie en een geplande kuur. Ik had van te voren wel tegen mijn ouders gezegd dat ze me niet precies op de hoogte hoefde te houden als thuis dingen minder goed gingen omdat ik anders op vakantie veel stress zou krijgen en ik toch niet naar huis kon. Desondanks was ik heel blij om achteraf te horen dat alles thuis écht goed is gegaan.


Alhoewel ik niet zo actief ben geweest op mijn blog en Instagram als ik had gewild tijdens mijn vakantie heb ik wel veel nieuwe ideeën en inspiratie opgedaan voor nieuwe blogposts. Ik heb nu eindelijk wat meer een idee welke kant ik precies op wil gaan met mijn blog en Instagram. Aangezien binnenkort mijn opleiding weer start en het dan waarschijnlijk een stuk drukker gaat worden wil ik proberen minimaal 3 blogs per week online te zetten. Tot het einde van de vakantie zullen het er waarschijnlijk nog wel meer dan 3 zijn maar zodra school weer begint kun je rekenen op in ieder geval 3 blogs en in een rustige week misschien één of twee extra. Daarnaast wil ik ook actiever gaan zijn op Instagram en daar vaker updates geven over hoe alles gaat, ook nu school weer bijna begint. Dus mocht je daar ook geïnteresseerd in zijn volg mij dan zeker even op Instagram @nexttocancer .


Morgen komt er een blog online met tips bij slecht slapen!


Nog een fijne dag en tot morgen :)


Liefs Lisa



7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page