top of page
  • Foto van schrijverNext to cancer

Even voorstellen :)

Bijgewerkt op: 31 okt. 2020

Hoihoi!


Na mijn vorige blog post over muziek dacht ik, misschien is het leuk om mezelf nog even wat beter voor te stellen!

Mijn naam is Lisa en ik ben 18 jaar. Ik woon samen met mijn 2 zusjes en mijn ouders in Zuid-Holland. Ik doe een hbo opleiding in de zorg en ik heb zojuist mijn eerste jaar afgerond en mijn propedeuse behaald!


Ik hou van koken en ik vind het dan vooral erg leuk om nieuwe recepten uit te proberen. Zo heb ik laatst met mijn zusje taco's gemaakt en heb ik een tijdje geleden quesedillas gemaakt. Bij koken hoort natuurlijk ook eten (dat is ook een grote hobby van mij), s'nachts kun je mij dan ook wakker maken voor Sushi en pizza. Naast koken vind ik het ontzettend leuk om te reizen, ik hou ervan om andere plekken en culturen te ontdekken en verhalen over mijn reizen te vertellen aan anderen. Mijn favoriete stad om naar toe te reizen is denk ik Londen. Ik ben nu twee keer in Londen geweest en ik kan niet wachten om er nog een keer heen te gaan.


Afspreken met vrienden en het hebben van spelletjes avonden met familie is wat ik het aller liefste doe, dit zou ik liever nog wel wat vaker willen doen. Kortom: ik hou van gezelligheid en leuke mensen. Ik ben verslaafd aan Netflix, Videoland en wijn en ik geniet dan ook graag van deze combinatie met vrienden. Qua sport doe ik aan dansen (dit doe ik al vanaf mijn zesde) en fitness en ik vind het ontspannend om in de avond samen met mijn vader te wandelen.


Ik ben zelf totaal niet muziekaal aangelegd en ik speel dan ook geen instrument, maar ik vind het wel heel leuk om naar muziek te luisteren en er dus op te dansen. Ik luister voornamelijk Top40 muziek en ik heb een spotify playlist met zo'n 500 nummers die ik de afgelopen jaren heb verzameld. Ik ben iets te lui om dit te ordenen.. oeps..


In mijn blogs zal ik vooral schrijven over mijn ervaring met kanker binnen mijn familie en ik hoop met dit blog steun te kunnen bieden aan anderen in een soortgelijke situatie. Mocht je wat uitgebreider willen lezen waarom ik mijn blog ben begonnen dan kun je kijken bij: over dit blog.


Ik hoop dat ik je op deze manier wat meer heb kunnen vertellen over mijzelf. Als je het leuk vindt laat dan zeker een berichtje achter over wie jij bent en wat jouw hobby's/passies zijn in het leven!


Fijne avond nog.


Liefs,

Lisa



13 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page