top of page
  • Foto van schrijverNext to cancer

Een bleh dag

Bijgewerkt op: 31 okt. 2020

Hoi en welkom op mijn blog,


Het is nu 22:49 en ik lig in bed met mijn gevoel. Ik wil graag iets voor je schrijven zoals ik de afgelopen dagen heb gedaan. Ik vond het bijvoorbeeld heel leuk om te schrijven over sporten en muziek en ik vond het ook erg leuk om tips te geven voor zomeractiviteiten bij een lage weerstand. Maar ik ben dit blog natuurlijk juist begonnen om te schrijven over hoe ik mij soms ook heel verdrietig voel en hoe de kanker bij mijn zusje invloed heeft op mijn leven.


Vandaag is namelijk echt een beetje een "bleh" dag. Begrijp me niet verkeerd, ik heb echt wel een leuke dag gehad en ik heb leuke dingen gedaan met mijn zusjes. Maar toch lig ik in bed met een rottig gevoel. Ik voel me nu gewoon niet zo lekker, ik heb veel stress en ik zit te veel te piekeren over de aankomende tijd. En dat is natuurlijk helemaal oké want juist de verdrietige emoties mogen er zijn maar ik vind het nu heel moeilijk om ze te accepteren. Ik voel me schuldig naar mijn zusjes toe omdat ik wel een leuke dag met ze heb gehad maar ik heb het gevoel dat ik er meer voor ze had kunnen zijn. Daarnaast wil ik niet dat ze mij verdrietig zien en ik heb het gevoel dat ze dat wel hebben gemerkt, dat voelt een beetje alsof ik heb gefaald. Dit gaat een beetje samen met het schuldgevoel dat ik krijg omdat ik binnenkort voor 2 weken op vakantie ga. Ik heb het gevoel dat ik mijn familie in de steek laat maar aan de andere kant heb ik ook veel behoefte aan vakantie. Ik weet het gewoon allemaal even niet en ik baal er van dat ik niet een leuk blog kan schrijven. Ik wil gewoon zo graag dat alles weer normaal wordt en ik wil mijn zusjes, ouders, familie, vrienden etc. zo graag allemaal weer gelukkig zien....


Het is gewoon echt heel moeilijk..


Ik ga nu slapen en ik hoop dat ik mij morgen een stuk vrolijker voel :)


Liefs Lisa

4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page