top of page
  • Foto van schrijverNext to cancer

Elke dag een vraag 1

Welkom bij mijn blog!

Omdat ik de laatste tijd wat minder blogs heb geschreven en wat minder actief ben geweest vond ik het wel een leuk idee om wat vaker dingen over mezelf te delen. Ik had voor vandaag iets bedacht maar ik heb geen idee of het leuk is of niet. Ik hou nu al 2,5 jaar (sinds April 2018) een soort dagboek bij waarin ik elke dag een vraag beantwoord. Ik vind dit erg leuk om te doen omdat ik zo precies kan zien wat ik bijvoorbeeld een jaar geleden deed of dacht. Nu leek het mij dus een leuk idee om 1x per week/2 weken/maand zo’n vraag erbij te pakken en deze te beantwoorden. Daarbij zal ik ook mijn antwoorden van eerdere jaren delen zodat jullie wellicht ook kunnen zien of ik ben veranderd. Misschien kun je bij jezelf ook wel nagaan hoe jij nu nadenkt over een bepaalde vraag en hoe jij er 1/2/5/10 jaar geleden over nadacht? Laat het me zeker weten in een reactie onder deze blog of via mijn Instagram @nexttocancer. Ik ga gewoon steeds een random vraag openslaan en die beantwoorden. Ik hoop dat je het een leuk idee vindt en we elkaar zo misschien wel wat beter leren kennen!

De vraag is van de datum 17 Maart en luidt: waar geniet je van?

Antwoord 2019: met mijn vriend, vrienden en familie zijn & een avondje netflix voor mezelf om totaal te ontspannen

Antwoord 2020: quality time met familie of mijn vriend, vakantie en lekker eten

Ik hoop dat je dit een leuk idee vindt en dat je de vraag voor mij wil beantwoorden!

Liefs Lisa

3 weergaven0 opmerkingen
Post: Blog2_Post
bottom of page